IENG 445 Seminer: Cağdaş Kanar, “Parakende Sektöründe Veri Madenciliği ve Endüstri Mühendisliği“, 4 Aralık 2014 – Yaşar Üniversitesi – Endüstri Mühendisliği Bölümü

IENG 445 Seminer: Cağdaş Kanar, “Parakende Sektöründe Veri Madenciliği ve Endüstri Mühendisliği“, 4 Aralık 2014

Seminer üç altbaşlıktan oluşacaktır:

1-      Promosyon ve kampanya analitiğine giriş

2-      Perakendede sektoründe kayıp müşteri tahminlemesine

3-      Marka sadakati segmentasyonuna giriş

 

Kısa Özgeçmiş:

Cagdas Kanar 11 Kasim 1985’te Istanbul’da dogdu. 2008 yilinda Orta Dogu Teknik Universitesi Endustri Muhendisligi Bolumu’nden mezun olduktan sonra is hayatina Turk Hava Yollari bunyesinde Is Gelistirme Analisti olarak basladi. Bu sure zarfinda Turk Hava Yollari’na ait Miles & Smiles musteri sadakati programinin gelistirilmesi ve musteri odakli kampanya modellerinin hayata gecirilmesine katkida bulundu. Ayni donemde Yildiz Teknik Universitesi’nde baslamis oldugu Istatistik Bolumu Yuksek Lisans programini birincilikle tamamladi. Yaklasik 4 yillik Turk Hava Yollari deneyiminin ardindan 2012 yilinda, dunyanin en buyuk perakende gruplarindan Tesco’ya bagli bir musteri analitigi danismanligi sirketi olan Dunnhumby’e Turkiye pazarindan sorumlu kidemli analist olarak katildi. Hala devam etmekte oldugu gorevinde basta Tesco Kipa olmak uzere, Coca Cola, Unilever, Procter & Gamble, Henkel, Danone gibi cok uluslu sirketlere promosyon analitigi, ticari performans analizleri, kategori analizleri ve sadakat analitigi gibi konularda musteri odakli stratejilerini belirlemelerine donuk danismanlik yapmaktadir. Hali hazirda Izmir’de yasamakta olup is disindaki vakitlerinde kitap okumayi, ozellikle de Turk siiri uzerine arastirma yapmayi sever.

Seminer 4 Aralık Persembe gunu saat 16:00 da Y110 no lu anfide gerceklestirilecektir.